DOPRAVA A EXPEDICE ZBOŽÍ




ZBOŽÍ SKLADEM Zboží, které máme opravdu skladem, expedujeme do 24 hodin. Pokud stíháme zabalit, tak ještě v den objednání.  IHNED – je myšleno, pokud zvolíte platbu dobírkou. Při platbě na účet expedujeme po připsání peněz na náš účet.

ZBOŽÍ KTERÉ NENÍ SKLADEM - zboží s dostupností 2-4 dny - jedná se zpravidla o hračky, povlečení na objednávky, sportovní věci atd. Toto zboží je nám zaváženo každou středu, tak abychom je mohli vyexpedovat a vy je měli do pátku doma. V období od října až Vánoce - hračky a sportovní věcí se zavážení i vícekrát do týdne. U bytového textilu těsně před Vánoci je delší dodací lhůta díky velkému množství objednávek. Doporučujeme tedy být obezřetní a objednávat s předstihem.


ZBOŽÍ ČERVENĚ OZNAČENO VYPRODÁNO - toto zboží prosím objednávejte až po dotazu na výrobek. Zpravidla nejde objednat v horizontu 14 a více dní. Prosím vždy dopředu napište nebo zavolejte a zeptejte se na dostupnost.

V případě nejasností nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo online chatu. Rádi vám zodpovíme všechny vaše dotazy.


Cena poštovného a balného (expediční poplatek)

UPOZORŇUJEME: Minimální výše objednávky za zboží pro expedici činí  50,- Kč s DPH (poštovné se nezapočítává do objednávky). Při nižší částce za zboží nebudete moci přistoupit k dalšímu kroku, a to do pokladny. Expediční poplatek zahrnuje veškeré manipulační poplatky, balné a dopravu.

 
OD LEDNA 2017 ODESÍLÁME POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE. ZRUŠENA EXPEDICE NA SLOVENSKO A DO OSTATNÍCH ZEMÍ

OD LEDNA 2017 zrušeny hotovostní platby.


Při nákupu nad 3000,- včetně DPH je poštovné a balné zdarma
(při váze zásilky do 30kg).

V případě, že zásilka bude vyšší hmotnosti, budete informováni o možnostech jiného řešení.

DOPRAVA:

Balík "Do ruky" – cena 79 ,- Kč ( jednotná cena do hmotnosti 30 kg)

Balík "Na poštu" – cena 79 ,- Kč ( jednotná cena do hmotnosti 30 kg)

Pokud zvolíte dobírku (platba hotově při dodání zboží pošťákovi) cena je navýšena o 40,- Kč

( tuto částku platíme my poště za to, že od vás peníze převezme a nám je pošle následně na náš účet).


UPOZORNĚNÍ PRO PŘEPRAVU KŘESÍLEK:

Křesílka expedujeme přímo z našeho centrálního skladu, pokud si k němu nepřidáte jiné zboží z našeho sortimentu. Vzhledem k hmotnosti a neskladnosti jsme nuceni u křesílek účtovat navíc příplatek za neskladnost.

Balík Do ruky

V CENĚ SLUŽBY JE ZAHRNUTO A GARANTOVÁNO

 
  • Doručení na vámi zvolenou adresu.

  • Garance doručení již následující pracovní den.

  • Sledování zásilky on-line na internetových stránkách české pošty Track & Trace .

  • Česká pošta adresáta informujeme o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. A následně i v den doručování.

  • Můžete si zvolit i doručení zásilky v odpoledních hodinách.

  • Pokud vás pošťák nezastihne doma, uloží balík na vaši dodací poště.

 

Balík na poštu

(uložení na pobočce vámi zvolené pošty)

 

POZOR: O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí na poště, 

budete informováni elektronicky a SMS zprávou. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.

 

V CENĚ SLUŽBY JE ZAHRNUTO A GARANTOVÁNO

 
  • Garance doručení již následující pracovní den na vámi zvolenou poštu.

  • Sledování zásilky on-line na internetových stránkách české pošty Track & Trace .

  • POZOR DŮLEŽITÉ - Informaci o tom, že Česká pošta převzala Vaši zásilku do přepravy, obdržíte v avízu (SMS/e-mail). Pošta garantuje, že Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí na  Vámi vybrané poště již od 12 nebo 15 hodin po dni podání. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí,  budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.

 

Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy poté nelze brát zřetel a budou zamítnuty.


Pokud zásilka nejeví žádné mechanické poškození obalu a následně je zjištěno, že některé zboží chybí, případně přišlo rozbité, poškozené, nekompletní apod. neprodleně nám tuto skutečnost sdělte, abychom provedli nápravu. Reklamace tohoto typu budou prošetřovány a akceptovány pouze do 5-ti kalendářních dnů, včetně dne doručení dopravcem. Po uplynutí této doby již není možné reklamaci tohoto typu vyřídit.

Děkujeme za pochopení.


V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat, rádi zodpovíme vaše dotazy.

Váš Dandyland.cz

 
Vaše IP adresa je: 54.80.175.56
BlueBoard.cz
Copyright © 2017 Dandyland.cz. Powered by Zen Cart
Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodů Srovnání Cen.cz - Nejrychlejší vyhledávání zboží Nejnižší ceny Český katalog stránek