EXPEDICE ZBOŽÍ!!!



ZBOŽÍ SKLADEM Zboží, které máme opravdu skladem, expedujeme do 24 hodin. Pokud stíháme zabalit, tak ještě v den objednání.  IHNED – je myšleno, pokud zvolíte platbu dobírkou. Při platbě na účet expedujeme po připsání peněz na náš účet. 

ZBOŽÍ KTERÉ NENÍ SKLADEM - zboží s dostupností 2-4 dny - jedná se zpravidla o hračky, povlečení na objednávky, sportovní věci atd. Toto zboží je nám zaváženo každou středu, tak abychom je mohli vyexpedovat a vy je měli do pátku doma. V období od října až Vánoce - hračky a sportovní věcí se zavážení i vícekrát do týdne. U bytového textilu těsně před Vánoci je delší dodací lhůta díky velkému množství objednávek. Doporučujeme tedy být obezřetní a objednávat s předstihem.


ZBOŽÍ ČERVENĚ OZNAČENO VYPRODÁNO - toto zboží prosím objednávejte až po dotazu na výrobek. Zpravidla nejde objednat v horizontu 14 a více dní. Prosím vždy dopředu napište nebo zavolejte a zeptejte se na dostupnost.

V případě nejasností nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo online chatu. Rádi vám zodpovíme všechny vaše dotazy.


Cena poštovného a balného (expediční poplatek)

UPOZORŇUJEME: Minimální výše objednávky za zboží pro expedici činí  50,- Kč s DPH (poštovné se nezapočítává do objednávky). Při nižší částce za zboží nebudete moci přistoupit k dalšímu kroku, a to do pokladny. Expediční poplatek zahrnuje veškeré manipulační poplatky, balné a dopravu.

OD LEDNA 2017 ODESÍLÁME POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE.
ZRUŠENA EXPEDICE NA SLOVENSKO A DO OSTATNÍCH ZEMÍ



EXPEDIČNÍ POPLATEK PLATNÝ OD 01.01.2019


Balík "Do Ruky" balík do 30kg – cena 99,- Kč

Balík "Na Poštu" balík do 30kg – cena 89,- Kč

Balík "Do Balíkovny" balík do 5kg – cena 69,- Kč

Osobní odběr Teplice na naší adrese ZDARMA

Při nákupu nad 3000,- včetně DPH je poštovné a balné zdarma

V případě, že zásilka bude vyšší hmotnosti, budete informováni o možnostech jiného řešení.

Pokud zvolíte dobírku (platba hotově nebo platební kartou při dodání zboží pošťákovi) je cena ještě navýšena o:
  40,- Kč



UPOZORNĚNÍ
PRO PŘEPRAVU KŘESÍLEK:


Křesílka expedujeme přímo z našeho centrálního skladu, pokud si k němu nepřidáte jiné zboží z našeho sortimentu.
Vzhledem k hmotnosti a neskladnosti jsme nuceni u křesílek účtovat navíc příplatek za neskladnost.



Česká pošta - Balík Do ruky

Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR

  • Dny doručení: pracovní dny a před Vánoci i víkendy

  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)

    • platí v případě objednání do 18:00 předchozího dnea jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem

  • Časové rozmezí doručení: 8:00-16:00 (ve vybraných lokalitách až do 20:00)

  • U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je:

    • dodání zásilky dopolední pochůzkou

    • uložení zásilky na poště bez pokusu o doručení

    • uložení zásilky na jiné ukládací poště

    • posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den

Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení budete kontaktováni pomocí SMS o přesnějším času doručení. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena.

Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět. Náklady spojené s nevyzvednutou zásilkou vám budou následně naúštovány. Každá objednávka je závazná!!


*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den

Česká pošta - Balík na poštu nebo do balíkovny

Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy na Vámi zvolenou pobočku nebo do balíkovny České pošty. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží. POZOR: U BALÍKU NA POŠTU A DO BALÍKOVNY NECHODÍ LÍSTEK DO SCHRÁNKY POUZE NOTIFIKACE SMS A EMAIL.

  • Oblast doručení: více jak 2700 poboček české pošty a 120 balíkoven České pošty po celé ČR

  • Dny doručení: pracovní dny a před Vánoci i víkendy.

  • Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
    platí v případě objednání do 18:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem

  • uložení zásilky na jiné ukládací poště


Doručení do balíkovny

  • Pokud zvolíte doručení do balíkovny můžete následně využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.

  • Pro vyzvednutí zásilky v balíkovně stačí sdělit jméno a kód (který Vám byl zaslán v SMS). Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.


V den doručení Vaší zásilky na poštu budete informování pomocí SMS ohledně možnosti vyzvednutí.

Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět. Náklady spojené s nevyzvednutou zásilkou vám budou následně naúštovány. Každá objednávka je závazná!!

*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
  • Informační linku přepravce: 800 177 889
  • Zeptejte se nás: Kontaktní formulář


    Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky v sekci Faktury nebo ve své e-mailové schránce



Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy poté nelze brát zřetel a budou zamítnuty.


Pokud zásilka nejeví žádné mechanické poškození obalu a následně je zjištěno, že některé zboží chybí, případně přišlo rozbité, poškozené, nekompletní apod. neprodleně nám tuto skutečnost sdělte, abychom provedli nápravu. Reklamace tohoto typu budou prošetřovány a akceptovány pouze do 5-ti kalendářních dnů, včetně dne doručení dopravcem. Po uplynutí této doby již není možné reklamaci tohoto typu vyřídit.

Děkujeme za pochopení.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat, rádi zodpovíme vaše dotazy.

Váš Dandyland.cz

Vaše IP adresa je: 35.153.135.60
BlueBoard.cz
Copyright © 2019 Dandyland.cz. Powered by Zen Cart
Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodů Srovnání Cen.cz - Nejrychlejší vyhledávání zboží Nejnižší ceny Český katalog stránek