EXPEDICE
UPOZORŇUJEME VÝROBA PROSTĚRADEL, POVLEČENÍ,
ŠÁTKŮ, POVLAKŮ, POLŠTÁŘŮ, UBRUSŮ APOD.
POZASTAVENA VE STŘEDU 11.12.2024 v 18:00
SKLADOVÉ POLOŽKY LZE OBJEDNAT DO 19. PROSINCE, NAŠITÉ
PROSTĚRADLA, POVLEČENÍ UBRUSY NAJDETE V ODDĚLENÍ SKLADEM.
POSLEDNÍ PROSINCOVÁ EXPEDICE
S GARANCÍ DODÁNÍ DO VÁNOC
V ČTVRTEK 19.12.2024.
DĚKUJEME ZA TRPĚLIVOST A POCHOPENÍ
KRÁSNÉ SVÁTKY VŠEM.
EXPEDICE A DOSTUPNOST ZBOŽÍ
ZBOŽÍ KTERÉ NENÍ SKLADEM NEBO NAŠITÉ
DODÁNÍ 2-4 DNY - Dostupnost je 2-4 pracovní dny.
EXPEDICE A VÝROBA šití šátků, povlečení, ubrousky, povlaky na polštáře: jako výrobce máme něco málo vždy našito. Vždy v mailu uvedeme dostupnost a odesílání. Vše
zpravidla vykrýváme do 3 pracovních dní. Větší množství šátků a
ubrousků, povlečení pro školky, školky vždy po domluvě. Výroba do 3
pracovních dní většího množství za příplatek 15-20% dle množství.
EXPEDICE A VÝROBA prostěradel!! -
skladové položky expedujeme ihned. Barvy a velikosti, které nejsou
skladem výroba do 2-7dní. UPŘESNÍME EMAILEM. Nelze mít vše ve všech
barvách a velikostech našito a skladem. Jsme výrobci nikoli překupníci.
O prázdninách se díky dovoleným a menšímu počtu objednávek odesílají prostěradla 1x týdně. A to buď úterý nebo středa.
Děkujeme za pochopení.
U bytového textilu těsně před Vánoci (prostěradla, ubrusy, povlečení) cca do 12. prosince přijímáme objednávky na daný rok, pak je expedice až leden.
Doporučujeme tedy být před Vánoci obezřetní a objednávat s předstihem již záčátkem prosince.
ZBOŽÍ ČERVENĚ OZNAČENO VYPRODÁNO - toto
zboží prosím objednávejte až po dotazu na výrobek. Zpravidla nejde
objednat v horizontu 14 a více dní. Prosím vždy dopředu napište nebo
zavolejte a zeptejte se na dostupnost.
Cena
poštovného a balného (expediční poplatek)
UPOZORŇUJEME: Minimální výše objednávky za zboží pro expedici činí 50,- Kč s DPH (poštovné se nezapočítává do objednávky). Při nižší částce za zboží nebudete moci přistoupit k dalšímu kroku, a to do pokladny. Expediční poplatek zahrnuje veškeré manipulační poplatky, balné a dopravu.
OD LEDNA 2017 ODESÍLÁME POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE.
ZRUŠENA EXPEDICE NA SLOVENSKO A DO OSTATNÍCH ZEMÍ
EXPEDIČNÍ POPLATEK PLATNÝ OD 25.09.2022
CENA POŠTOVNÉHO JIŽ OBSAHUJE BALNÉ V HODNOTĚ 10,- Kč
Balík
"Do Ruky" 1ks balík do 31kg – cena 119,- Kč
Balík
"Na Poštu" 1ks balík do 31kg – cena 105,- Kč
Balík
"Do Balíkovny" 1ks balík do 15kg – cena 89,- Kč
OMEZENÍ VELIKOSTÍ 70x50x50cm
Osobní odběr Teplice na naší adrese - 15,- Kč
V
případě, že zásilka bude vyšší hmotnosti nebo z přepravních důvodů není možné poslat veškeré zboží v jednom balíku
budete o možnostech jiného řešení informováni. Děkujeme za pochopení.
Pokud
zvolíte dobírku (platba hotově nebo platební kartou při dodání zboží pošťákovi) je cena ještě navýšena o: 40,- Kč
Česká pošta - Balík
Do ruky
Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.
Oblast doručení: celá ČR
Dny doručení: pracovní dny a před Vánoci i víkendy
Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
platí v případě objednání do 18:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem
Časové rozmezí doručení: 8:00-16:00 (ve vybraných lokalitách až do 20:00)
U České pošty můžete pomocí webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je:
dodání zásilky dopolední pochůzkou
uložení zásilky na poště bez pokusu o doručení
uložení zásilky na jiné ukládací poště
posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den
Přesný
výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení budete
kontaktováni pomocí SMS o přesnějším času doručení. Pokud nebudete
přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které
z nejbližších pošt byla Vaše zásilka uložena.
Pozor, pokud si
zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
Náklady spojené s nevyzvednutou zásilkou vám budou následně naúštovány.
Každá objednávka je závazná!!
*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den
Česká pošta - Balík
na poštu nebo do balíkovny
Česká pošta doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy na Vámi zvolenou pobočku nebo do balíkovny České pošty. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží. POZOR: U BALÍKU NA POŠTU A DO BALÍKOVNY NECHODÍ LÍSTEK DO SCHRÁNKY POUZE NOTIFIKACE SMS A EMAIL.
Oblast doručení: více jak 2700 poboček české pošty a 120 balíkoven České pošty po celé ČR
Dny doručení: pracovní dny a před Vánoci i víkendy.
Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)
platí v případě objednání do 18:00 předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky sklademuložení zásilky na jiné ukládací poště
Doručení do balíkovny
Pokud zvolíte doručení do balíkovny můžete následně využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
Pro vyzvednutí zásilky v balíkovně stačí sdělit jméno a kód (který Vám byl zaslán v SMS). Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.
V den doručení Vaší zásilky na poštu budete informování pomocí SMS ohledně možnosti vyzvednutí.
Pozor, pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět. Náklady spojené s nevyzvednutou zásilkou vám budou následně naúštovány. Každá objednávka je závazná!!
*objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou předány do přepravy nejbližší pracovní den a doručovány následující pracovní den
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Informační linku přepravce: 800 177 889
- Zeptejte se nás: Kontaktní formulář
Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které naleznete následující den po expedování objednávky v sekci Faktury nebo ve své e-mailové schránce
Zákazník je povinen
prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno
mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce
povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o
poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na
základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva
nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy poté nelze brát zřetel a
budou zamítnuty.
Pokud zásilka nejeví žádné mechanické
poškození obalu a následně je zjištěno, že některé zboží chybí, případně
přišlo rozbité, poškozené, nekompletní apod. neprodleně nám tuto
skutečnost sdělte, abychom provedli nápravu. Reklamace tohoto typu budou
prošetřovány a akceptovány pouze do 5-ti kalendářních dnů, včetně dne
doručení dopravcem. Po uplynutí této doby již není možné reklamaci
tohoto typu vyřídit.
Děkujeme za pochopení.
V případě dotazů
nás neváhejte kontaktovat, rádi zodpovíme vaše dotazy.
Váš Dandyland.cz